LADY GAGA

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

MYTHBUSTERS

Av Amanda Eriksson - 5 augusti 2012 14:12

Japp! Sitter på nedervåningen i soffan och tittar på Mythbusters, ett av favoritprogrammen! :D

Och så är man ensam hemma också, min syster skulle iväg till någon vän, och pappa och lillebror vet jag faktiskt inte var dom är? :o xD

Haha, dom är väl och badar på fjärran eller något, min lillebror älskar badhus : )

Jahopp. Så jag vet inte hur länge jag blir ensam hemma, hoppas länge, tycker det bara är lungt och skönt när jag får vara ensam hemma ibland.


Och ja juste! Somnade runt 06:10 igår. (INTE bra!) :c

Men jag skulle faktiskt kolla en sak på Safari (Internet för iPhone), men så krashar den hela tiden, och bara stängs ner.

Försökte flera gånger men det fungerade inte. Så då tänkte jag att jag kanske hade hållt på med mobilen för mycket så jag lät den vila resten av natten.


Aja. Snart är Mythbusters slut. Undra vad man ska göra då /: Dödstråkigt i mitt hus ibland xD

Kanske ringer till någon vän. Måste bara sminka mig osv först!

Bloggar mer senare! :*

 

Haha, en bild av hela gänget i Mythbusters! Bästa programmet :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Eriksson - 5 januari 2013 13:41

Ja! Har handlat lite stuffs idag! Men först vill jag be om ursäkt över att inte bloggat! Men har faktiskt haft fullt upp de här dagarna med att springa på stan och shoppa osv, så förlåt! Har handlat kläder och sånt oxå, men orkade tyvärr inte fota al...

Av Amanda Eriksson - 24 december 2012 22:13


Hej alla! Förlåt att jag inte bloggat något idag, men det är ju JULAFTON! :D Var ganska aktiv på Facebook och inte på bloggen, ber om ursäkt för det!   Iaf, dagen började lite som vanligt, jag vaknade upp runt halv tolv.. Gick in och duschade...

Av Amanda Eriksson - 23 december 2012 16:40

Gjorde denna bilden idag. CANNABIS QUEEN!

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards