LADY GAGA

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Eriksson - 30 september 2012 21:45

Tittar på BTW videon, och pausade i favoritögonblicket, PRT SC och redigerade!

ÄLSKAR DET HÄR ÖGONBLICKET I BTW VIDEON! ♥

  

REDIGERAD AV  MIG, MIG MIG! :')

Av Amanda Eriksson - 30 september 2012 10:58

När jag stod och väntade i den långa kön in till Born This Way Ball, och när dom spelade Gaga låtar...

Saknar det så j*vla mycket! När vi väl kom in och när jag såg henne...

Tittar jämt i Tour programmet.. ♥

 





Av Amanda Eriksson - 30 september 2012 10:46

''I feel like I'm staring at my album on the floor in hundreds of trimmings, to be sewn into a couture gown. In beautiful pieces, she is.''

 

Omg!

ARTPOP! ♥

 

Av Amanda Eriksson - 30 september 2012 10:44

Finaste du ♥

 

Av Amanda Eriksson - 30 september 2012 10:29

Ja, sitter i soffan och tittar på film, trökigt.. Mår inte så bra..

Mår ganska illa.. Ska nog ta en dusch lite senare och se om det blir bätte.


Ska nog gå upp och skissa lite Gaga bilder snart, brukar göra det när jag vill ta det lugnt.

Btw, har inte visat dom andra skissarna än, men sa ju att jag ville göra ca 4 st innan jag visar.

Annars blir det så fult om jag bara visar bild på en stackare xC


Nej, har inte så mycket att blogga om just nu. Kan mobilblogga lite senare kanske.

Puss :*

 

Av Amanda Eriksson - 29 september 2012 11:30

Ja, såg den igår, typ 3 gånger tittade jag på den.

Men bara för att jag skulle se den så skulle ju flera apa efter...


Alltså dö ut alla härmapor innan jag gör det åt er.

Seriöst...


Aja, ska fixa mig snart och dra till en vän.

Orkar inte vara hemma.

Kan tänka mig alla som sitter hemma och slöar och äter godis och chips medans jag har kul ;)

Puss :*

 

Hatar härmapor, varför finns ens såna?

Av Amanda Eriksson - 28 september 2012 19:12

   

Av Amanda Eriksson - 28 september 2012 19:08

Åh, snart köper jag den! Har varit inne på Åhlens och tittat på den asmkt!

Men tror att jag köper den nästa månad!


Är såklart ivrig att få köpa den, men stressar inte! ;D

Så vacker! ♥

 

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards