LADY GAGA

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda Eriksson - 9 november 2011 18:42



Hej allihopa! :D

Kollar just nu repris på EMA 2011, Gaga ska uppträda, jag har sett när hon tog emot

pris och sjöng live snart 3 gånger på tv, älskar det så mycket! :D

Sen lika med LMFAO, har sett det asmke!

Iaf, tänkte spela in en video tror jag, men vet inte om vad för ngt, man hinner

ju knappt visa så mycket eftersom man bara kan ladda upp en video på 5 minuter -.-

Och ville bara säga förlåt för att jag inte ens har laddat upp någon video än, för

den här bloggen gjorde ju jag för att vara en videoblogg, och bara några bilder osv.

Men det blir nog inte så mycket videobloggar endå, bara ibland, bara när jag har något

att visa eller tipsa om.

Och så finns det ju en jättetråkig sak, det är ju att ingen vill hjälpa mig heller hur

man laddar upp videor, och fattar inte heller när vissa förklarar ''/

Men då får det vara så då ;(

Ska försöka lära mig själv och hitta hur man gör, för alla förklarar så dåligt D:

Det var nog allt tror jag, men kmr att ladda upp mera bilder och ska verkligen

försöka hur man gör med videor.


Ha det bäst! :D 

Av Amanda Eriksson - 7 november 2011 23:51



Jo, min video som jag tjatar om hela tiden är här nånstans på bloggen, jag laddade upp den för ett bra tag sedan, men vet inte vart den tog vägen, sen hittade jag den på videoarkivet, så kika där, (om ni nu kan komma in där) !

Hoppas ni hittar den + kan se den! :D ♥

Av Amanda Eriksson - 7 november 2011 23:46

Blev SUPERNÖJD med min Header, och kopiera inte tack, för det är jag som gjort den, jag har färglaggt hennes hår och telefonhatt alldeless själv, och det tog LÅNG tid, kan gissa på 40 minuter!


vad tycker ni om den? :D ♥

Av Amanda Eriksson - 7 november 2011 23:08



Hej alla, alltså, jag hade laddat över en video, och så stod det slutförd på den efter ett tag när den hade laddat klart.. Sen gick jag in på bloggen och det fanns ingen video där -.-

Fattar nada, så, jag får nog visa den där Lady Gaga saken en annan dag, eller så kanske videon dyker upp, HOPPAS! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards