LADY GAGA

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda Eriksson - 20 juni 2012 00:30

Ja! Mina tidsinställda inlägg som skulle laddas upp imorgon runt 03.00 tiden har kommit nu! Alltså jag säger det bara, Bloggplatsen är skit! Vill ha en Blogg.se blogg. Där kan jag ju iaf använda appen deras och ladda upp foton via mobilen. Åh så jag hatar bloggplatsen nu! Den har skämt ut mig inför min läsare och laddat upp inläggen som skulle komma imorgon natt. Nej, Bloggplatsen är ingen höjdare för mig just nu! Vill göra en ny blogg! Ska testa! Med kortare namn och så ska det vara blogg.se! Designen kommer aldrig bli lika bra som denna. Men det får vara som det är :-/ Paws Up <3

Av Amanda Eriksson - 19 juni 2012 19:48

Alltså nu har jag bara gjort 2 tidsinställda inlägg. Jag är så orolig om vi ens åker på Onsdag, det kanske blir på torsdag eller fredag. Åh vad pinsamt om vi nt åker imorgon. Hör av mig. Paws up ♥

 

Av Amanda Eriksson - 19 juni 2012 18:20

Ja, gör massa tidsinställda inlägg nu i dom 2 veckor jag åker. Om det nu blir 2 veckor! :D Men jag vet inte ens om jag åker imorgon kväll. Men det är typ 99,9% säkert. Så nu ska jag göra massa tidsinställda inlägg! Paws up ♥

 

Finaste! ♥

Av Amanda Eriksson - 19 juni 2012 14:46

Hon är så vacker! Läser alltid Gagas Twitter ♥
   

Av Amanda Eriksson - 19 juni 2012 13:59

Fyfan vaf irriterande vissa persorner kan vara ibland som bara tjafsar emot en hela tiden. Sen ska alla andra sitta och hålla med dom. REN JÄVLA MOBBNING! Räcker inte skolan eller? Tydligen inte...

Av Amanda Eriksson - 19 juni 2012 12:47

Hej alla. Förlåt att jag inte bloggat. Har nt orkat och så har det vart ett bråk på Dayviews. Och jag hatar när det ska vara flera som är emot mig...

Jaja, sitter framför TV'n med syrran och tittar på ett program. Pappa är i Ukraina och vi kanske åker till Turkiet imorgon kväll :-) Kommer bli så kul! Eller så åker vi på Torsdag eller Fredag. Har tittat på massa blder och videor med syrran om hur det är där och hur det ser ut osv. Det är jättefint!

Aja, bloggar mera senare! Vill se programmet! Paws Up ♥¨

 

Så fkn vacker!! ♥

Av Amanda Eriksson - 19 juni 2012 02:00

Kanske är i Alanya nu. I lägenheten och ska snart lägga mig. Har säkert packat upp väskan också :-) Paws up ♥

 

Monster Ball Tour, LOVE! ♥

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards