LADY GAGA

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda Eriksson - 5 januari 2013 13:41

Ja! Har handlat lite stuffs idag! Men först vill jag be om ursäkt över att inte bloggat! Men har faktiskt haft fullt upp de här dagarna med att springa på stan och shoppa osv, så förlåt! Har handlat kläder och sånt oxå, men orkade tyvärr inte fota allt! Sry! :*

Juste! Kommer komma med ett till inlägg sen och visa lite halsband och iPhone skal jag köpt! ;)

Men låt oss börja med det jag köpte idag, verkligen en mini shopping! Idag köpte jag den där "Massive Lash Attack" mascaran från MIYO, de 2 nagellacken och hårfärgningen! Ska färga en sista gång idag, färgade med 2 pack igår, men kände för en till :)

Och i förrgår så köpte jag de 2 andra mascarorna från MAYBELLINE. Mitt favoritmärke! Har typ ALLT med dom! :D Och + det där pudret från H&M, ville testa det! Det var ganska bra, den får en 6a av mig från skala 10 :)

Aja! Slänger in lite bilder här på sakerna! Kommer med fler inlägg sen och ett speciellt med de andra grejjerna jag köpte igår, halsband ect. Pusspuss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards