LADY GAGA

Alla inlägg under januari 2012

Av Amanda Eriksson - 28 januari 2012 17:08

Jaa, rubriken säger nästan allt!, Jag hatar verkligen min blogg xD , Jag har ful design, GAGA ÄR ABSOLUT INTE FUL!, Men bilderna sitter så... Krångligt. Och jag är inte direkt en expert på headers elr ngt sånt, menmen, det får vara som det är, om jag inte hittar någon lösning på problemet.. Kan faktiskt försöka ändra den nu, men det kommer nog ta ett tag innan jag fattar hur man gör o.o

Av Amanda Eriksson - 14 januari 2012 15:15

Sitter just nu på mitt rum och lyssnar på min nya Cd, "Lady Gaga - Earthquake (Then You'd Love Me) singel, och jag har gjort den själv å :bMen det är svårt att lyssna på den, för jag tkr den är så sorglig så jag gråter nästan jämt när jag hör den :'cAja, det var väl det jag hade att skriva om, byye ;D(HAHA, är såå dålig på att avsluta ngt jag skriver om xD )

Av Amanda Eriksson - 10 januari 2012 14:11

Har SO just nu, håller på att skriva om Italien, som Gaga är ''ifrån'', eller ja, hon är inte helt Italiensk, men hon kommer från en Italiensk familj, och jag har Italienare i släkten :)

Jaa, så jag håller på att lägga in massa bilder från Monster Ball i Italien texten, får allt utskrivet sen, KUL! :D

Då ska jag klippa ut bilderna och sätta upp på väggen eller något :P

Nej, nu måste jag sluta, måste faktiskt fortsätta, VIKTIGT VIKTIGT! ;)

Av Amanda Eriksson - 9 januari 2012 19:30

Jahopp, här sitter man och väntar på att pappa ska komma och beställa ''Popcon'' och''Twist'', 2 st utländska tidningar, det är 2 assnygga Gaga postrar i dom, MÅSTE HA!, Och dom är ju så billiga också, men nu har visst Press Stop gjort så att frakt kostar, det gjorde det inte innan.

Så nu blir det 90 kr då för båda två :)

Den ena tidningen Popcorn kunde jag ha köpt i butik, var och kollade idag men dom hade inte fått in den än, som vanligt.. -.-

Så jag tar och beställer ist!, Mkt bättre, fast det tar ju 2 dar innan dom kommer, ORKA vänta så ''länge'' xD

Aja, har inte så mycket mer och skriva, det var väll allt ;)


 TACK FÖR ATT DU LÄSER MIN BLOGG! ♥

Av Amanda Eriksson - 8 januari 2012 23:41

Vet :c , Har inte haft tid med att blogga, är mest aktiv på min Dayview "MotherMonster" heter jag :)Men iaf, tänkte göra denna blogg till en "vanlig" elr hur man säger, eftersom det ska ju vara en "tipsar blogg", men pallar inte sånt, utan ska göra den till en vanlig hade jag tänkt! ;) , Så jag hoppas att du besöker den ofta!, Kommer kanske inte skriva hela tiden, men då jag har ngt o skriva om då xDPUSS!

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards