LADY GAGA

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Eriksson - 14 februari 2012 09:39

 

Sitter i skolan just nu, har elevens val. Det är väl... ganska kul.

Iaf, har beställt 3 stycken Gaga saker, glömde att skriva det.

Sorry sorry! :3

Men iallafall, någon utav dom kanske kommer idag på posten.

Har sagt vad  det är jag beställt på Dv, men ni som läser bloggen

får vänta ett litet tag till, hehe! ;D


LOVE YOU LADY GAGA! <3

Av Amanda Eriksson - 7 februari 2012 17:18

 

Hej alla läsare, haha jag vet inte ens hur många jag har, men det är nog inte så många xP

Men iaf, tänkte bara säga att, jag har min blogg för att andra ska läsa den, ni behöver absolut inte kommentera, jag vill bara ha min blogg för att andra ska kunna läsa den som jag sa. Så jag är ingen sån om tjatar om kommentarer. Men om någon skulle kommentera, skriv gärna in eran blogg så jag kan läsa och kommentera på din. TACK FÖR ATT DU LÄSER MIN BLOGG, LOVEU! ♥

  
Av Amanda Eriksson - 4 februari 2012 17:16



Japp, har en ny header, vart inte supernöjd, men den får duga! :D 

Av Amanda Eriksson - 4 februari 2012 11:08

 

Ja, rubriken säger ju nästan allt, ÄLSKAR verkligen Lördagar, det är liksom en chilldag ;) , Men jag ägnar min tid åt Gaga saker. Gjorde 3 st Gaga CD skivor, 2 st singlar och ett Digipack. Vet inte om jag ska ladda upp bild på dem, eftersom jag har Dayviews och har redan skrivit om dom där, och vill liksom inte skriva samma saker på bloggen som där. Då kanske det blir trööök och läsa. Och vissa är kanske inte vän med mig där, men jag heter MotherMonster iaf, brukar inte acca alla som frågar. Varje dag så strömmar det in mer och mer förfrågningar. Och dom flesta är Jedward, Justin Bieber och Gaga fans. Gaga fans förstår jag, men liksom, Justin Bieber?? o.O



HOPPAS NI GILLAR MIN BLOGG, PUSS! ♥

Av Amanda Eriksson - 4 februari 2012 11:00

 


Förlåt för dålig uppdatering på bloggen, verkligen ledsen för det!. Men iaf, har fått 2 st nya Gaga tidningar den senaste veckan. Den första tidningen är ''L,uomo Vogue'' 150 kr på Press-Stop, osäker på när jag beställde den. Men har den iaf. Och ''Twist'' beställde jag i Torsdags, den kommer nog på måndag. Och den kostar 33 kr på Press-Stop, och så är det ju frakt osv, så det var typ 43 då för den ;D


 

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards