LADY GAGA

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Eriksson - 4 november 2012 20:55

Hej! Var nyss på Bio med pappa min och såg ''Skyfall - 007''. James Bond film.

Serri, det var den bästa filmen jag sett.. ever! Den var sjukt bra och mkt action i den (som jag älskar! ;D )

Måste fan köpa den! Så 7kt bra var den! :D


Ja.. Så nu är jag hemma och ska snart duscha och sen.. Ja, bedtime typ? Skola imorgon ju.. -.-


Btw, förlåt att jag inte bloggade nå igår, men I have a real life.. Haha. Låter lite elakt, men man kan ju inte blogga hela tiden liksom...


Men iaf, filmen var AWESOME! Och är ett Daniel Craig fan, var det innan denna filmen kom! ;)

Så sjukt bra skådespelare! LOOOVE ♥

   


Av Amanda Eriksson - 2 november 2012 17:16

Ja, sitter i soffan med datorn i knät och lyssnar på musik medans jag väntar på att pappa ska komma hem.

Så jävla seg -.- x)


Ja juste, kom nyss på att jag skulle ju fota nå Gaga saker/tidningar.

Fixar det strax! Lovar ♥


Bloggar mer senare! Puss :*

 

Av Amanda Eriksson - 2 november 2012 14:39









Ja, om ni såg/lyssnade (HAHA) på videon, u will understand! ;D

Det var precis såhär jag såg ut, det blonda håret och kläder i någon liknande!

Rosa läppstift och high heels! ;)

    

Av Amanda Eriksson - 2 november 2012 14:32

Snälla kolla på hela xD Jag vet att jag låter fult,

men jag låter jävligt fult när jag spelar in x')

Aja, ENJOY! ;D


   


Av Amanda Eriksson - 2 november 2012 13:59

Håller just nu för fullt upp med att ladda upp en video då jag berättar om min AWESOME dröm och lite om kopiering i kändisvärlden om kläder osv.


Skulle bli jätteglad om ni kollade på hela! :D Vet inte när den kommer upp men ska länka till typ Dayviews osv när den är klarladdad ;D


Ja hörni.. Igår somnade jag ungefär 03:57 och vaknade halv 2, hade 2 missade samtal från pappa min och 1 från låtsaspappa, och så var det alldeles varmt i rummet för jag hade glömt öppnat fönstret och så var plattången på.


Snacka om syrebrist, haha! xD


Ja.. Så mycket har inte hunnit hänt för dagen, men bloggar ofc mera sen! :D

OH! BTW, KAN GÅ IN TILL SYRRANS RUM OCH KOLLA OM HON LÄMNAT KVAR SIN NIKON KAMERA SÅ KANSKE JAG KAN FOTA LITE GAGA TIDNINGAR OSV?! :D BRB!


...


OMG YEEEES! HON HADE LÄMNAT DEN! :'D


Det är nämligen så att hon ska till småland hela helgen, och hon brukar ta med sig sin kamera, men hon hade EJ gjort det idag! >:)


Ska fota lite Gaga saker! Kan typ fota i en eller två tidningar som är mest intressant, pallar inte alla jag har!

Jag har runt 55 stycken!


Ja, så där är skälet till varför jag inte orkar med just alla. Jag är ett troget Monster, och då har man mycket Gaga saker! ;D

Men det tog sin tid att samla, och samlar ofc fortfarande! :') I will never stop ♥


Btw, sprang nyss in och satt Nikon batteriet på laddning, hon hade inte så mkt batteri på kameran.

Men jag måste vara rädd om den, nu när jag inte har någon tillåtelse att låna den.

För den kostade runt 17 000 ...

Och det är sant, hon har massa stativ och motiv till den också, och så är det ju en NIKON.

Och ni vet vad dom går på :s


Sjuka priser!


Aja, måste snart avsluta inlägget innan det blir för långt, JA JUSTE! Igår höll jag på med en iPad som syrran hade med sig från skolan (dom får ju såna + datorer på gymnasiet).

Och det var som en megastor iPhone. Och sen när jag tog min iPhone vart jag så ovan, den vart så liten x'd


Jaja, nu får jag sluta blogga! Videon kommer snart! Ska kolla den direkt efter detta inlägg,


och så ska jag bara låta NIKON batteriet ladda i typ en halvtimme sen kommer bilderna!


PussPuss :*

 

Av Amanda Eriksson - 1 november 2012 16:13

Nuså! Här är de 3 senast bilderna jag har ritat under lovet, är ganska nöjd med dom :3

Men som ni ser är jag inte så noga med detaljer, som te.x om jag ska göra ett pärlarmband Gaga har så brukar jag bara göra pärlorna fort så det blir inte så snyggt, men jag brukar fixa till det ibland, men ibland orkar jag inte x)


BTW, det ser ut som en  7 åring har ritat, men nej, jag är 14 år. Haha! Men det ser ut som om det bara för att jag ritar detaljer ganska fort. Och den från Monster Ball vart bakgrunden helt fel. Fulaste färgerna, men det blev som det blev. Enjoy the pictures! :)

Skorna på Monster Ball Tour teckningen var ganska petigt, det var så många detaljer :'3 

Och det är backstage (i pauserna på MBT) så det är därför bakgrungen inte är den finaste :(

                   

Av Amanda Eriksson - 1 november 2012 15:26

Hej alla! Ska snart fota lite skissade Gaga bilder (som jag sa tidigare).

Bilderna kommer här på bloggen alldeles snart!


Iaf, duschade nyss. Och efter det skrubbade jag ansiktet med min nya ansiktskräm som jag köpte på pappas jobb, den tar bort porer och finnar och gör huden finare + fräschare!


Jag skrubbar 2 gånger per dag, morgon och kväll.

Jag började igår när jag köpte den! Och min hy luktar så jävla gott, för det är grapefruit lukt som luktar HIMMEL!

Och min hy är alldeles len, och lite porer börjar försvinna, har inte så många för jag klämmer bort dom så fort jag får någon, men har några små vid typ näsområdet som inte går att klämma för dom är så små och sitter på så wierd ställen x)


Men så dom börjar försvinna, denna fungerar verkligen! Älskar den! Och så är det typ små ''korn'' i den som skrubbar rent huden, man känner dom direkt :) Skrubbar skitnoga! Och låter den värka i typ 5 min i huden oxå.


Det fanns en som inte var skrubb också på pappas jobb, jag stod och valde mellan skrubb eller vanlig.

Men skrubb är alltid bäst! ;)

Jag älskar skänhetsprodkter, man mår bra av dom :3


Aja, ska fråga syrran om kameran snart och sen kommer bilderna (om jag får låna den), men det får jag nog!


PussPuss :*

 

Btw, här är krämen! Rosa och luktar asgott! Min hy kommer vara som Gaga's om typ någon vecka!

Känner redan resultat! Och det tyder på att jag inte slängt pengarna på något skit, denna är BRA! :D

Av Amanda Eriksson - 1 november 2012 14:24

                         Sötaste GIF'en EVER! :'D ♥

 

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards