LADY GAGA

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Eriksson - 29 maj 2012 17:25

Vet inte om jag ska ta bort min blogg. Jag har knappt några läsare. Vet inte vad som har hänt. Jag hade jättemånga förut. Men nu uppdaterar jag ju dagligen osv. Förstår inte :'c Och det är ju inte nå kul om man inte har några läsare. Jaja, få se hur det blir :'/

 

 

Av Amanda Eriksson - 28 maj 2012 08:17

Japp, har sitter man vid datorn och väntar tills jag ska ta bussen. Jag åker alltid 12an som går kl 54. Idag börjar jag 10 över 9, få se om jag hinner. Jag har franska på morgonen, men vi tittar bara på en film så det gör inget. Den är inte ens rolig D: Nej, nu måste jag upp och packa mina saker, smink, idrottskläder osv!


Paws up ♥


Vacker! ♥  

Av Amanda Eriksson - 27 maj 2012 11:21

Hej alla. Idag är det söndag, en riktig trökdag enligt mig. Söndagar suger ibland. Skolan nästa dag osv ;C Men det är ju sommarlov snart! Och jag har inte ens köpt någonting att ha på mig än :o Ska få 500 kr av farmor, år det varje år som jag kan handla vilka kläder jag vill för. Så ja, så blir det! Jag tror jag vet vad jag vill ha på mig. Ni får se sen när jag handlat det ;D

Sitter just nu och tittar på reprisen av Eurovision Song Contest. Jag vet inte varför, jag ville bara se Loreen och Jedward igen c: Så himla bra! Jaaa. Loreen vann ju, undra hur det blir nästa år då. Då hålls det väl i Globen, men jag vet inte om Loreen ska vara sån där som pratar, hon kanske inte vågar. Men hoppas det! :)


Men vet ni vad jag hade tänkt? Kaaanske! Jag har laddat upp bilder på mina Gaga tidningar på Dayviews. Jag kanske kan ladda upp dom på bloggen också? Så får ni se en liten bit av min Lady Gaga samling. Idag ska jag fota mina Lady Gaga böcker iaf och visa på Dayviews. Kul! :D


Paws Up! ♥


Vackra Gaga :') ♥  

Av Amanda Eriksson - 27 maj 2012 00:34

Åh. Jag som hade hoppats på Jedward. Men Loreens låt var såklart absolut lika bra!! Älskar den. Så ja. Hon vann Eurovision 2012. GRATTIS LOREEN! Vi älskar dig! :D

Av Amanda Eriksson - 26 maj 2012 22:34

Äh, kanske inte orkar titta på hela Eurovision.. Den är ju så lång. Jag tror jag går upp på rummet och gör Gaga saker. Det är roligare. Haha ;D Om jag gör något lovar jag att ladda upp bild. Det kanske jag gör imorgon, eftersom om man bloggar via mobilen kan man inte lägga med någon bild, man kan bara skriva text och rubrik. Dååligt! Det borde ändras. Men det kanske går att ladda upp videor via mobilen. Isåfall blir det en video. Men det går nog inte heller D: Får se hur det blir.


Ska iallfall göra en till Gaga knapp. Fick en knapp utav min syster. Ska göra om den till en Gaga såklart. Pimpa den lite, haha :D Ska även göra Gaga CD's. Det 


Jao, så det ska jag göra. Jag undrar vad ni gör. Ni kanske ska se hela Eurovision? :b


OMG, hörde nyss från TV'n att Jedward uppträder nu. SHIT! Jag trodde ju dom hade åkt ut?! MÅSTE bara se dom, sen börjar jag med Gaga sakerna. Jaja, måste se dom nu PUSS! ♥


 

Av Amanda Eriksson - 26 maj 2012 21:40

Hej alla. Sitter just nu och tittar på Eurovision song contest 2012 med pappa. Det är inte så mångra bra låtar förutom Loreens, den är ju otrolig! :D Fast jag hejade på Jedward, men dom gick inte vidare :C

Menmen, Loreen är ju fortfarande kvar och det är ju super! Men hennes ''fiende'' som kan vinna är Rysslands bidrag med ''Party For Everybody''. Alltså... Jag tycker den suger. HAHA! Men den gör det. Jag tycker inte om den xD Japp, så är det... Ni vet väl när Loreen upprädde igår? Då sjöng hon ju falskt i slutet. Hon fick plastsnö i halsen :s Så kan det gå.


Och en sista grej, ni vet väl Frankrikes bidrag som håller på nu... Den heter Echo (You And I). FAN att härma Gaga med låtnamnen hela tiden. USCH, kommer absolut INTE heja på Frankrike.


Paws up ♥


     

Av Amanda Eriksson - 26 maj 2012 17:15

Haha, typ första gången jag laddar upp på några utav mina Gaga saker. Detta är ju såklart inte allt. Utan jag ville bara visa mina 4 st nya Gaga knappar som jag gjorde igår natt. Har jättemånga knappar nu, ska räkna dom någon dag. Ska även ladda upp bilder på alla mina Gaga saker. Eller ja, det skulle bli massa bilder. Bloggplatsen skulle å virus för att det skulle bli så många bilder, HAHA! Nej men, jag vill ladda upp bilder på alla mina Gaga saker. Men det kommer ta tid. Och min Gaga samling växer ju hela tiden så... Men jag kommer ju ladda upp bilder på mina nya saker också såklart. Paws Up ♥

     

 

Såhär ser dom ut bakom. Bevis, så ni inte tror att det bara är ett par Gaga bilder som jag bara tagit kort på :b

       

Av Amanda Eriksson - 26 maj 2012 14:56

Japp, idag är det lördag :) Jag gjorde 4 st Gaga knappar igår kväll och jobbade lite mer i Gaga boken. Skulle gjort mer. Men somnade som en stock. Var supertrött igår, vaknade halv ett idag. Haha. Menmen. Skönt att sova ut iaf :b Paws Up! <3

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards