LADY GAGA

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Eriksson - 29 april 2012 20:08

Hej alla! Sitter just nu och spelar Avatar till datorn.

Haha, är värsta data/TV spels nörden x) Men det är

typ det bästa spelet ever. Älskar det! Det är lätt

värt 300 kr ;D Såååååå ja. Sen ska man väl upp och

spela TV spel efter detta då ;) Kan vara uppe länge idag.

det är det många som är tror jag :) Vi alla är ju ledig

på måndag och tisdag. Men tisdag? Fattar inte varför vi

är ledig då.. Menmen, det är ju bara bra :D


XX Amanda! ♥

  
Av Amanda Eriksson - 27 april 2012 16:37

 

Hej alla, förlåt att jag inte uppdaterat så mycket. Men det är bara därför den där

appen kommer ju aldrig. Och om jag hade den så lovar jag att jag uppdaterat mera!

Menmen, det är väll bara att vänta då :(

Och nu är det ju fredag, och så är jag ledig på måndag och både tisdag nästa vecka.

Haha, det är ju inte bara jag, det är flera stycken. CHILL! :D


PUSS ALLA SMÅ MONSTER! ♥

  
Av Amanda Eriksson - 13 april 2012 18:04

YESS!, Äntligen fredag! Youknow min favoritdag!, För då ser vi alla i familjen på en suverän film som vi alla

väljer tsm, och så brukar vi plocka fram lite snacks, men det enda jag äter är lite jordnötsringar och saft, eller

så tar jag någon nypressad apelsinjuice. GOTT! ;D

Och så brukar jag plocka fram ALLA mina Gaga tidningar och gå igenom, jag har typ 45 - 50 st.

Haha, men det är roligt. Jag älskar det ;D

Eller så brukar jag spela Avatar till datorn, ÄLSKAR det verkligen!

Ha det bra, PUSS! ♥

  
Av Amanda Eriksson - 8 april 2012 22:05

Alltså nu har vi alla väntat superlänge på Bloggplatsen appen, den kommer ju aldrig!, Det stod att det skulle ta 1 - 2 veckor, men nu har det gått typ 1 månad "/ Jag vill ha den nu, därför på den vanliga hemsidan kan jag inte ens ladda upp bilder, det går bara med rubrik och text. Riktigt irriterande :c Men hoppas den kommer snart iaf! :)

Av Amanda Eriksson - 4 april 2012 13:14

 

ÄLSKAR JAG!, Den BÄSTA turnen i världen!, Eller ja, den var :'c

Men snart kommer ju Born This Way Ball, shit vad jag längtar! :'D


*Bilden är från när hon sjöng Bad Romance på Monster Ball tour*! <3


Av Amanda Eriksson - 3 april 2012 19:30

Hejhej, sitter just nu och tittar på Ishockey, Färjestad och Brynäs, hejar såklart på Brynäs!

Favoritlaget ni vet! ;D

Jaa, det är det jag gör, hoppas ni också har det bra, puss! ♥

 

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards