LADY GAGA

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

DET BLIR EFTER JUL...

Av Amanda Eriksson - 23 december 2012 11:57

Hej! :) Igår skulle ju jag och min syster handla på stan, men vi har inte gjort det än! Haha!

Men det är bara därför nu innan jul så julhandlar alla som bara den, och orka liksom springa runt bland stressade föräldrar osv. Lite mysigare efter Jul, så vi bestämde då.

Och + då har vi fårt våra julklappspengar osv så då har vi mer att handla för, så då blir det ju roligare, haha :D

Sitter här i soffan och kollar på "Auction Hunters" som det är maraton nu på Discovery Channel. Och jag älskar det programmet! Det håller på enda fram till kl 16.30 tror jag att det var..

Juste! Har skissat lite mer Gaga bilder, måste fota dom sen och visa er!

Aja, nu ska jag fortsätta titta, fast ska nog skissa medans, haha. Mer inlägg kommer snart/senare! Lovar! Pusspuss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Eriksson - 5 januari 2013 13:41

Ja! Har handlat lite stuffs idag! Men först vill jag be om ursäkt över att inte bloggat! Men har faktiskt haft fullt upp de här dagarna med att springa på stan och shoppa osv, så förlåt! Har handlat kläder och sånt oxå, men orkade tyvärr inte fota al...

Av Amanda Eriksson - 24 december 2012 22:13


Hej alla! Förlåt att jag inte bloggat något idag, men det är ju JULAFTON! :D Var ganska aktiv på Facebook och inte på bloggen, ber om ursäkt för det!   Iaf, dagen började lite som vanligt, jag vaknade upp runt halv tolv.. Gick in och duschade...

Av Amanda Eriksson - 23 december 2012 16:40

Gjorde denna bilden idag. CANNABIS QUEEN!

Presentation


Hej alla, jag är en tjej på 14 år som är helt GALEN i Lady
Gaga! Jag skriver om henne på bloggen väldigt ofta, men även om mitt privatliv.

♥ 2012-08-30 BÄSTA DAGEN I MITT LIV! SÅG LADY GAGA LIVE PÅ THE BORN THIS WAY BALL TOUR ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

♥ LADY GAGA ♥

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards